Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#tartalommarketing konferencia

BrandChannel HVG Konferencia

Véleményvezérek a tartalommarketingben – Hogyan befolyásolják vásárlási szokásainkat a közösségi média sztárjai?

Az emberek viselkedésére, öltözködésére és fogyasztási szokásaira mindig is hatással voltak a sztárok. A 20. század második felében színházi előadásokból, filmekből, sorozatokból és zenei videoklipekből kerültek ki a hírességek, így példaképeink rendszerint színészek és zenészek voltak. Az elmúlt másfél évtized azonban gyökeres változást hozott – Farkas Dániel, a StarNetwork divízióvezetőjének írása.

BrandChannel HVG Konferencia

Hatékony értékesítés a digitális korban - Hogyan működik a social selling?

Az világháló megjelenésével egy új közösség tagjai lettünk - az internetet használók közösségéé. Ebbe a közösségbe született aztán bele a Google, amivel új fogalmakat alkottunk az információ keresésére. Ennek megfelelően pedig vásárlási szokásaink is gyökeresen eltérnek a '90-es évek rutinjától. Ma már minden vásárlás első lépcsője az internet. Éppen emiatt mondta Koka Sexton amerikai véleményvezér hogy "a láthatóság = a lehetőség". – Bodnár Ákos, a Socialselling.hu alapítójának írása.

BrandChannel HVG Konferencia

Tudja mi az az agilis marketing? - A sikeres tartalomstratégia kulcsa

Szakemberek szerint az agilis marketing hamarosan a sikeres, közönség-fókuszú tartalomgyártás felé vezető legrövidebb út lesz. Kövesse Andrea Fryrear tartalommarketing szakértő útmutatóját és tudja meg, hogyan szervezheti át marketingcsapatát úgy, hogy a lehető leghatékonyabban adaptálhassák ezt a módszert!